No one can stop me now

Känner mig lat som inte tränade något i går så jag
far ut å springer nu igen ist!  *pfff sjukt mart! ;)
Vart så sur över att vi kommer att få betyg redan nu i sjuan
så de ska nog gå bra att springa,...skulle kunna springa till
japan av ren ilska -.- Jag är inte redo att sattsa på skolan..
jag vill sitta ute i korridåren och slå mitt high score på rocket bird.
inte plugga matte!  kommer troligtvis att skicka min armé med
massor av jätte stora,arga kakor på den som bestämmde
att man ska få betyg redan i sjuan.

....bilder från igår?




Sjukt sött att ni vågade komma fram å tp säga hej ^^ 
nu far jag ut å springer bort all ilska iaf och när jag tränar
brukar jag bla lyssna på dom här låtarna:
Brokencyde – Sex Toyz
A Day To Remember – You Had Me @ Hello
Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor)
Lorentz & M.Sakarias – Baby!
Skrillex – Kill EVERYBODY
Adept – Sound The Alarm
LMFAO – One Day
Eric Amarillo – Om sanningen ska fram ( Vill du ligga med mig?) (Clubedit Radio)
Newkid – Baby?
David Guetta – Little Bad Girl (feat. Taio Cruz & Ludacris)

Bring Me The Horizon – Blessed With A Curse
Bring Me The Horizon – Don't Go
Bring Me The Horizon – Home Sweet Hole

Daft Punk – Derezzed
Daft Punk – End Of Line
a typ dom å några till
om ni inte har spotify, eller om ni har slut på tid (?)
så kan ni ju bara söka på låtarna på typ you tube eller något :)

Puss nu far jag uuut i regneet!  (älskar att springa i regn!)  :D
..eller visst stavas det regn? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

det har alltid varit så med betyg :( det nya är att man ska tydligen få det redan i 6:an! :O vi hade tur att vi inte fick det ;)

2011-08-17 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0