Färgar håret..LILA!

sitter just nu och väntar på att färgen ska bli klar i håret!
tar typ 20 min eller vad det var och som ni vet så kliar det när man färgar håret:(
TYCKER IAF JAG!  x]



övrigt så sitter jag och planerar min lyxvilla i stockholm.
jag och Sh***i  flyttar dit när han blivit skateproffs ;) moahahha
FUUU! vi ska ha bubbelpool!!
och vi ska ha en LITEN lyx lya på våran gård,
som vi kommer att hyra ut till kompisar.
jag vill ha en STOR garderob där jag får platts med alla
mina skor och väskor.
åsså ska vi ha ett litet inglasat minihus i trädgården.
där ska vi ha massage-stol, bubbelpoolen och värsta braiga
högtalarna så man kan chilla med azm musik!
HUR NICE LÅTER INTE DET?!  ;)
då är det ju bara en liten detalj som fattas i det hela...han måste ju bara
bli typ bäst i världen på skateboard först så vi får råd -.-
wish us luck! ;)

Nu ska jag gå och skölja bort färgen ur håret!
lägger kanske upp bild sedan på hur det blev, eller så får det vara ett
evigt mysterium efterssom jag kommer att skaffa burka!


Kommentarer
Postat av: M I RA

Du är så fin , ååh... min dröm att vara som dig! ;*♥♥♥

2011-08-21 @ 13:24:04
URL: http://flooweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0