Bilder från peace and love


för er som missat det så är jag i monaco nu, så jag har gjort några tidsinställda inlägg för jag har
INTE tagit med mig datorn hit. Jag ligger nog och steker i solen just nu..eller så är jag ute och shopar;)

Tidigare i sommar var jag på peace and love festivalen som jag sagt massor av gånger x]
tänkte lägga upp några bilder från det. det är inte så många bilder, några bara..för hade bara mobilen med mig
efterssom att kamerajäkeln är sönder! -.-






förutom matstånd så fans det stånd där man kunde köpa peruker, smycken, hattar...osv
bara onödiga saker typ x]
hade jätte kul på peace and love 2011! såg massor av azm band också :)
tycker att det var välldigt lugnt och kontrolerat allt på festivalen. man kan ju tro att det ska
vara värsta hysteriskt med massor av fulla människor överallt, men så var det INTE!
när festivalen slutat så låg det däckade människor överallt typ...HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0