207 unika besökare...AZM!!!

people likes drama? ;) hell yeah!
borttagen text.
nu tänker jag lämna den diskussionen och berätta om dagens event! ;)
var på ett event inne på skönhetssalongen Bioline i dag.
fick ansikts behandling och en goodiebag! :)


nå ansiktsvatten å typ återfuktande blah blah lyssnade inte på vad hon sa :P


åsså två stycken hudkrämer för ansiktet, och en olja för kroppen som återfuktar huden!


och två nagellack som man ska göra fransk manikyr med.
ett över lack och ett som man ska göra det själva vita med.....dom var goda att bita på :P


jaa det var väl allt från dagen..träffade isabella mörtell och några till på killarnas fotboll, kult! :)
Puss höres!  kommer att göra ett nytt inlägg när ni minst anar det! 

jag kommer aldrig att bry mig om allas fördommar.
varför skulle jag bry mig om några avundsjuka människor som
aldrig kommer att påverka mitt liv? 
jag är jag,
acceptera eller bara låt mig va.

I'm happy so fyck you haters! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0